کارنامه جعلی

کارنامه جعلی

کارنامه جعلی

کارنامه جعلی

سلام
از لینک زیر راحت کارنامه جعلی رو دریافت کنید

این ترم بخاطر فضای مجازی و گشت و گذار اصلا درس نخوندم، امتحانامو خراب کردم ولی ایشالله ترم بعد حتما درس میخونم
خلاصه درس نخودم و امتحاناتم خیلی بد شد، کارنامه گرفتم، نمراتم یکی از یکی بدتر شده بودن
رفتم سایت صدای درس و کارنامه جعلی دانلود کردم و چاپ کردم تا کمی فعلا از زیر فشار خارج خانواده خارج بشم ولی ترم بعد ایشالله خوب میخونم و جبران میکنم
اگر شماهم کارنامه جعلی میخواید از لینک زیر دانلودش کنید

لینک دانلود کارنامه جعلی

دانلود کارنامه جعلی - دانلود جعل کارنامه
کارنامه جعلی - جعل کارنامه دانش آموزان


تگ ها:


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی